Wednesday 12 September 2012

English style

Time lunch td, ofismate aku ni asyik sronok cite psl brg yg die dh beli utk wedding die ...semangat sangat2..ada 1 kdi ni katenye, kat amcorpmall...brg2die murah2...

Tgh sdp2 dgr die cerite pasal brg2 yg die beli tu, xpsl2 die ajk aku pi tgk kdi tu waktu tu gak...naik train...haa..haa...haa...akupun layan je...maklum la aku pun kaki shoping...tp brg murah2 je la...klu mhl2 aku pikir 18x...haa...haa...ha...

Ni haa kdi die....kdi brg english style.....


  ni lak pasu yg aku berkenan sgt2...tp x tau nak ltk mane....so kene usha je la dulu....sedihhh....


Cantekkan....


emmm....


  ni antare gmbr2 yg aku snap......



ni kotak hiasan...plan nak ltk brg2 makeup aku....tgk la camne...if ada bajet...hee..hee..hee...


Tgk tu rege die....murah kan....


ni letak cupcke chantek bangat nih....


Kdi ni kat amcorp mall....die ade bukak 1 lg kat tingkat ats skit ...kdi die lbh bsr skit....tp brg2 byk x susun lg...grand opening 8/9/2012 aritu....so sape2 yg minat giler kat stuff mcm ni leh la kunjung mengunjung kat sini.....ok..daa...

No comments:

Post a Comment